Saturday, September 29, 2018

Peria untuk Air Alkali

TERAMAT PENTING🌹

*Sila Sebarkan*

Prof Chen Hui Ren dari Hospital Umum Tentera Beijing mengesahkan bahawa jika semua orang yang mendapatkan maklumat ini kemudian mengedarkan kepada 10 orang lain, pasti ada sekurang-kurangnya satu nyawa yang akan diselamatkan .. Saya telah melakukan bahagian yang perlu saya lakukan, saya berharap anda juga membantu melakukan bahagian anda.

Air peria yang direndam dengan air panas boleh membantu anda. Sila baca untuk panduan, kemudian sebarkan kepada teman-teman dan ibu-ibu sebagai tanda kasih sayang.

Peria boleh membunuh sel kanser!
Potong 2-3 hiris tipis peria masukkan ke dalam gelas, tuangkan air panas, air akan menjadi *alkali*, minum setiap hari, berguna kepada siapa jua.

Rebusan peria yang diminum memancarkan bahan anti-kanser. Ini adalah perkembangan baru dalam dunia ubat yang berkesan untuk merawat kanser.

Ekstrak air peria yg pahit di minum panas2 akan bertindak atas cyst dan tumor. Sudah terbukti boleh membantu pelbagai jenis kanser.

Menggunakan Peria dalam merawat kanser, ia *hanya* akan membunuh sel-sel malignan tumor, ia tidak akan menjejaskan sel-sel sel yang sihat.

Di samping itu, asid amino dan polifenol oksidase dari peria, boleh mengimbangi tekanan darah tinggi, peredaran darah, mengurangkan pembekuan darah dan dapat mencegah terjadinya trombosis urat mendalam.

Setelah selesai membaca, sebarkannya kepada orang lain, keluarga, dan kawan2! Kita mesti menjaga kesihatan kita!


Sent from my iPhone

No comments: